Zakończono realizację zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Tuchomie w latach 2021-2022 – edycja 2021”.
Gmina Tuchomie w dniu 31 sierpnia 2022 r. zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Tuchomie w latach 2021-2022”.
Zrealizowane zadanie obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z 2 nieruchomości oraz transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z 27 nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Tuchomie. W ramach inwestycji z terenu gminy Tuchomie usunięto łącznie 107,15 Mg wyrobów zawierających azbest.
Wykonawcą zadania była firma Eco-Pol Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dworcowej 9 w Pruszczu, która została wyłoniona na podstawie zapytania ofertowego. Umowa z Wykonawcą na realizację przedmiotowego zamierzenia została zawarta w dniu 24.01.2022 r.
Na realizację inwestycji Gmina uzyskała dofinansowanie ze środków finansowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW, pn.: „Ogólnopolski program finansowania i usuwania wyborów zawierających azbest”, w ramach ogłoszonego konkursu pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego”, w formie dotacji w kwocie 33.825,00 zł. Środki finansowe na realizację w/w zadania pochodzą z WFOŚiGW w Gdańsku oraz NFOŚiGW.
Całkowity koszt zadania wynosi 59.070,60 zł.
Koszt kwalifikowany zadania wynosi 33.825,00 zł.
Kwota dofinansowania w formie dotacji wyniosła 33.825,00 zł
Pozostałe koszty w wysokości 25.245,60 zł stanowią środki finansowe budżetu gminy Tuchomie.
Wykonawcą zadania była firma Eco-Pol Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dworcowej 9 w Pruszczu, która została wyłoniona na podstawie zapytania ofertowego. Umowa z Wykonawcą na realizację przedmiotowego zamierzenia została zawarta w dniu 24.01.2022 r.
Na realizację inwestycji Gmina uzyskała dofinansowanie ze środków finansowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW, pn.: „Ogólnopolski program finansowania i usuwania wyborów zawierających azbest”, w ramach ogłoszonego konkursu pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego”, w formie dotacji w kwocie 33.825,00 zł. Środki finansowe na realizację w/w zadania pochodzą z WFOŚiGW w Gdańsku oraz NFOŚiGW.
Całkowity koszt zadania wynosi 59.070,60 zł.
Koszt kwalifikowany zadania wynosi 33.825,00 zł.
Kwota dofinansowania w formie dotacji wyniosła 33.825,00 zł
Pozostałe koszty w wysokości 25.245,60 zł stanowią środki finansowe budżetu gminy Tuchomie.